![]() |
![]() |
![]() |
|
|
#26 |
|
Accord Type-S
Region: Midt
Ble medlem: Oct 2005
![]() |
*pirke pirke* Det gjelder ved bakkenivå. Drar du høyt nok opp, og fjerner luftmotstanden, så går det "litt" fortere
Fra Wikipedia om Joseph Kittinger: (http://en.wikipedia.org/wiki/Free_fa...arachute_jumps ) On August 16, 1960 he made the final jump from the Excelsior III at 102,800 feet (31,330 m). Towing a small drogue chute for stabilization, he fell for 4 minutes and 36 seconds reaching a maximum speed of 614 mph (988 km/h) [1] before opening his parachute at 14,000 feet (4,270 m). Pressurization for his right glove malfunctioned during the ascent, and his right hand swelled to twice its normal size.[2] He set records for highest balloon ascent, highest parachute jump, longest drogue-fall (4 min), and fastest speed by a human through the atmosphere[3]. En NSX med nesa ned er litt mere aerodynamisk enn Kittinger vil jeg tro Og de jobber med å sende en mann igjennom lydmuren i fritt fall Men noe offtopic :P Beklager (men vedder på at dere blir å "krangle" på om sebring silver er kjappest i frit fall eller ikke også :P )
'86 Thomas Bratberg (noen småplager, men puttrer og går enda) Medlem:#288 (tror jeg) '03 Accord Type-S X - '92 Prelude 2.0 (2.3l understell) - Tanabe Hyper Medalion - JDM frontfanger X - '92 Civic DX -> VEi swappet |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Racing Brake for bremsing
Region: Nord
Ble medlem: May 2002
![]() ![]() ![]() |
Sitat:
Jeg skjønner ikke dette. Krangling? Jeg ser ikke på det som det. Jeg kommer bare med fakta og er fasit for selve livet. Ja så vel noe på Discovery om han karen med litt hevelse i hånda. Han hadde det travelt. Jeg er ikke uvant med høye hastigheter. Så 988 km/h har jeg bare jeg tar løs i gata Mvh
Martin Bergvill 91 NSX Sebring Silver.WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Bilstein's,HP Evo's,RB 13" BBK Suzuki GSX-RR1000 K2. Til salgs nå med ny motor etter havari i 160 ifjor ZXR400 for vei innkjøpt. Dritmoro Forsøk på nye websider på http://martin.bergvill.com |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nyborg Garage
Region: Midt
Ble medlem: Apr 2003
![]() ![]() |
Fin fart du fikk der ja
Men jeg er ganske sikker på at i fritt fall uten luftmotstand så vill man akselerere med 9.81m/s^2 helt til man treffer bakken EDIT: oppdaget ikke at det var en siden til i tråden
..::.. Karl Kristian Nyborg ..::.. Nyborg Garage ..::.. Trondheim ..::.. ..::.. www.nyborg-garage.no <- ta en titt!! ..::.. karl-kristian@nyborg-garage.no ..::.. 91108855 ..::..KLIKK HER FOR Å KOMME TIL NYBORG GARAGE PÅ FACEBOOK Sist endret av crxXx : 06-07-2010 kl 12:36 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Racing Brake for bremsing
Region: Nord
Ble medlem: May 2002
![]() ![]() ![]() |
Hei
Gammel traad igjen. Pc er fucked her saa jeg er paa en minnepenn med ubuntu her med keyboard som ikke funker noe serlig. Stereo er finetuned naa. Resultatet ble veldig bra. De som dukker opp paa ACR til helgen kan faa sjekke det ut. Har du med deg din egen ipod med testmusikk saa bruker vi den. Var Captain Hollywood og Haddaway som ble spilt i 2003 som gjorde at jeg fant ut at stereo maatte gjores noe med. Mvh
Martin Bergvill 91 NSX Sebring Silver.WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Bilstein's,HP Evo's,RB 13" BBK Suzuki GSX-RR1000 K2. Til salgs nå med ny motor etter havari i 160 ifjor ZXR400 for vei innkjøpt. Dritmoro Forsøk på nye websider på http://martin.bergvill.com |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | Ranger denne tråden |
|
|